štvrtok 2. októbra 2014

VÔŇA LETA







Rok dozadu som poprosil Sáru, či by sme nevybehli podvečer von k mojej obľúbenej čerešni a neurobili zopár fotiek. Vyhrabali sme po dedkovi starý Zenit-E, ktorý sa roky nepoužíval - chcel som ho vyskúšať. Fotenie na film je moja veľká vášeň. A tak sme sa vybrali za vôňou leta. Slnko bolo nízko, opieralo sa do koruny stromu, pomaličky nastávala "zlatá hodinka". Rozkvitnuté čerešňové kvety sa zmiešali s vôňou letného podvečerného vzduchu, ktorý iste všetci dobre poznáte. To sa hneď vynoria tie najkrajšie spomienky na všetko krásne, čo sa dá počas leta zažiť. Jemný vánok sa preplietal medzi listami, ktoré krásne šumeli. Akoby nám chceli zahrať k foteniu pieseň. Natiahol som film a priložil si fotoaparát k oku. Ako krásne vonia to staré kožené púzdro. Cez hľadáčik sa snažím nájsť tu správnu kompozíciu, správny moment. Medzi čerešňovými kvetmi objavujem nádherný úsmev. Vánok nedá pokoj dlhým hnedým vlasom a snaží sa vpliesť medzi kučierky. Hnedé smejúce sa oči, ktoré hľadia mojím smerom, akoby v sebe mali všetku krásu sveta. Slnko, ktoré sa snaží cez dierky v klobúku dostať na Sárinu tvár dodáva tu správnu atmosféru. Ešte na moment si vychutnám to hrejivé zapadajúce oranžové slnko, pozriem na krásnu tvár, ktorú zdobí úsmev. A zastavím túto chvíľu naveky.







Zenit-E/Helios 44-2/Kodak TX400






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára