utorok 6. septembra 2016

           



Je zvláštne ako sa vie život krútiť a aké kľukaté cestičky vedie. Tieto fotografie na film som urobil ešte trošku dávnejšie. V našom starom dome v ktorom sme kedysi bývali aj my, kým sme stavali dom v ktorom sme teraz. 










Maličký skromný domček s kuchyňou, kúpeľňou, komorou a spálňou ktorá bola zároveň aj detská izba.  V izbe bola manželská posteľ a pri stene dvojposchodová. Ja som mal vrchnú palandu. Hneď vedľa bola vysoká skriňa na ktorej vrchu som si schovával dôležité a tajné veci. Čo presne si už nepamätám, ale keď to bolo hore, určite to muselo byť super tajné. Dalo sa k tomu dostať len tak že človek vyliezol na vrchnú posteľ. V tejto izbe sme boli piati. V kuchyni sa kúrilo kachľami a tie potom zohrievali vodu do radiátorov. V kúpeľni bol veľký boiler kde sa ta teplá voda držala. Naši raz šli len vedľa domu na terasu kde sedeli s návštevou. Bolo to večer. Nás uložili spať. Radiátor trebalo často krát odvzdušňovať a ak nie, tak strašne búchal. Veľmi som sa toho vždy bál. Ale tento krát som nabral  odvahu a prešiel okolo neho až von, aby som oznámil našim že máme v radiátore zasa strašidlo. Dnes, po neviem koľkých rokoch som vyfotografoval naše deti. V tej istej spálni. Na tom istom mieste ako mali posteľ naši rodičia. Zdá sa mi to neuveriteľné a nikdy by som si nebol pomyslel, že sa niečo takéto stane. Hlavne nie vtedy, keď bol dom neobývaný a bola z neho letná kuchyňa kde sa robili zabíjačky a istý čas sme tam mali skúšobňu pre našu punkovú kapelu. 

                       Presne v tej izbe kde sa teraz hrajú naše deti.




A rodičia sme my.





























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára